4 NAČINA DA MOTIVIŠETE SEBE DA VEŽBATE

4 NAČINA DA MOTIVIŠETE SEBE DA VEŽBATE

 

Da li tražite način da motivišete sebe da započnete ili da redovnije vežbate?! Verovatno ste povremeni vežbač koji traži dodatnu motivaciju za redovniji plan treninga, da prelomite taj trenutak kad se dvoumite da li ustati i raditi trening ili naći neki izgovor kroz drugu lakšu aktivnost bilo to lenčarenje na kauču, omiljeni tv program, besomučno praćenje društvenih mreža itd.

Klasičan način razmišljanja ne nudi nam dovoljno motivacije da se izdignemo iz dvoumljenja, i u redu je kad se neki kratkoročni cilj sa ’’moram to’’ izvrši ali šta kad nastane period posle tog, kako se motivisati kad je napolju loše vreme a treba da se trči, ili treba otići na trening i pomućiti se?

 

  1. Dajte sebi pravu nagradu (EMS trening)

Neki ljudi mogu sebe definisati kroz cilj regulisanja telesne težine, ili opšteg zdravstvenog stanja, u neku ruku to su dugoročni ciljevi i nekima i nejasni. Probajte da svedete to na opipljivu nagradu. ’’Ako uradim dobar trening posle toga me čeka ukusni proteinski šejk ili fantastični smoothie, neka aktivnost koju preferirate kao što je omiljena epizoda serijala, itd.

Ovo može da se postavi kao psihološka veza postavljanja rutine u svakodnevnicu i prelazak u naviku, kao što ih imamo mnogo a ne primećujemo ih. Takodje doprineće boljem osećaju i uživanju u samoj nagradi.

Vremenom mozak počinje da povezuje znoj i trud sa porastom hormona sreće endorfina, koji nas čini zadovoljnim i srećnim. Ovako će i sam trening za vas predstavljati nagradu kroz odličan osećaj i boljitak, i zanemariće primarnu motivaciju kroz nagradu.

  1. Obavezati se usmenim ugovorom (EMS članarina)

Uglavnom svakodnevno obećavamo sebi mnogo stvari da ćemo uraditi, medjutim učinkovitije je kada obaveze preciziramo kroz plan ili ako se opkladimo sa sobom ili sa prijateljima.

Možete se čak i obavezati na finansijske penale u slučaju kršenja obaveza. Obećao sam da ću raditi nešto 30 minuta 3 puta nedeljno, ako ne ispunim to platiću penale.

U Joe Fitness Ems Studiu  imamo politiku da se vreme planiranog treninga može promeniti isljučivo dan ranije, u protivnom termin će se računati kao uradjen trening i to je svojevrsna sankcija. Nadamo se da preciziranjem treninga, i vi to shvatite kao nešto važno i da ćete dodatnu motivaciju naći kroz to.

  1. Obnovite pozitivno razmišljanje (EMS trening 20 min)

Oni koji pozitivno razmišljaju imaju prednost dugoročnijeg razmišljanja i same vizualizacije. Zamislite kad vam je teško ujutru da se spremite i da izadjete na trening kako će biti lep park kroz koji trčite, kako će vaši mišići biti definisani i tonirani posle EMS treninga, manje celulita posle svakog EMS treninga, dobar osećaj kada se istuširate i zadovoljni sednete u lounge kutak gde možete lagano da pijuckate proteinski šejk, smoothie, prirodni sokić itd u Joe Fitness EMS Studiu.

  1. Pronadji svog fitness druga (EMS personalni trener)

Činjenica je da vas finansijska nagrada teško može motivisati da uradite više čučnjeva, sklekova, trbušnjaka, da više i duže trčite. To je i nauka pokazala i dokazala u ogledima. Ono što može da vas motiviše je neko pored vas ko će vas podržati i stimulisati da napredujete.

Tu su naši personalni treneri  koji će se posvetiti vama, kroz individualni program treninga, stručno vodjenje treninga sa pravilnim prikazom izvodjenja vežbi, kroz korekciju pokreta i posture tela, psihološke motivacije i nekad stroge naredbe dovešće vas do rezultata i cilja.

Dokazano je da je personalni trening daleko učinkovitiji nego trening koji radite sami ili čak u grupnom vidu treninga gde realno instruktor nema uvid i vreme za korekciju i posvećenost vama.

Joe Fitness Ems Studio vam nudi personalni pristup svakom klijentu, konfor u treniranju, posvećenost i kontrolu, savete i programe u ishrani. Vaše je samo da zakažete i dodjete na trening!

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *