Revolucionarni 20 minutni trening

Trening elektrostimulacije mišića (EMS)

Novi  je oblik treninga celog  tela koji transformiše svet fitnessa. Sve je u vezi sa super uvećanjem prirodnih efekata vežbanja.

Kako funkcioniše električna stimulacija mišića?

U svakodnevnom životu vaše telo stimuliše mišiće prirodno slanjem bio-električnih impulsa kroz kičmenu moždinu i u nervna vlakna. Mišićima je potrebna ova stimulacija kako bi se kretali.

EMS nije ništa drugo do pojačavanje sopstvenih električnih impulsa tela. Dodatni nadražaji uzrokuju da se vaši mišići kontrahuju jače i rade više.

Kombinovanje EMS-a sa vežbama  je ciljan način povećanja  efekata vašeg treninga. Duboki mišići su stimulisani daleko efikasnije nego samo kroz konvencionalno vežbanje, čime je svaka vežba efikasnija i donosi brže rezultate.

Nauka koja stoji iza EMS-a

Svi imamo dve vrste vlakana skeletnih mišića, spora i brza vlakna. Razumevanje kako ova vlakna funkcionišu ključ je za obezbeđivanje treninga koji će zaista dati rezultate.

Sporo mišićna vlakna podržavaju aktivnosti izdržljivosti kao što su hodanje, plivanje i biciklizam. Ova vlakna se uvek stimulišu prva tokom treninga. Kontrahuju se sporo, tako da možeš nastaviti da se krećeš dugo, a da se ne umoriš.
Brza mišićna vlakna podržavaju brze, moćne pokrete, kao što su skakanje ili sprintovanje. Ona se brzo kontrahuju , troše puno energije (drugim rečima spaljuju masti!), I isporučuju snagu i moć koja vam treba za brzu akciju.
Da biste poboljšali ukupnu snagu, kondiciju  i tonus mišića, važno je prilagoditi obe vrste mišićnih vlakana. EMS specifično cilja na one do kojih je  teže doči, do brzih mišićnih vlakana, povećavajući efekte vašeg treninga.

Trening celog tela

Tokom EMS treninga u Joe Fitness-u, možemo podesiti sve parametre treninga koji odgovaraju vašim individualnim potrebama.
Međutim, važna razlika od drugih oblika treninga i vežbanja jeste da smo u mogućnosti aktivirati SVE mišićne grupe istovremeno.
Ovo čini vežbanje u Joe Fitness-u mnogo kraćim i efikasnijim od konvencionalnog  treninga snage ili teretane, gde obično stimulišemo samo par grupa mišića istovremeno.

EMS trening takodje ima brzu i duboku stilumulaciju mišića jezgra (core-a).
To znači da možete postići jačanje dubokih  mišića stabilizatora, koje smo obično povezali sa treningom joge ili pilatesa, bez ikakvih dugotrajnih izdržaja.

Prednosti i koristi EMS treninga:

Počnite da se osećate dobro sa Joe Fitness-om

Elektro mišića stimulacija (EMS) primenjuje se već dugi niz godina u oblastima fizikalne terapije i takmičarskih sportova. Intenzitet treninga dolazi od nežne električne stimulacije, a ne od teških opterećenja (kao što su tegovi / ruska zvona), tako da EMS trening ne dovodi do dodatnog opterećenja za zglobove ili ligamente.

Naučno je dokazano da EMS trening postiže bolje rezultate od konvencionalnog treninga i može pomoći u poboljšanju snage, izgleda tela i izdržljivosti na više načina:

Izgradite snagu i izdržljivost

Obično, kada vežbate u teretani (ili slično) koristite između 40-70% vašeg potencijala snage. EMS poboljšava kako vaši mišići funkcionišu zajedno i povećava intenzitet vaših mišićnih kontrakcija, omogućavajući vašem telu da koristi do 90% svog potencijala – i da uradite više za kraće vreme.

Povećajte mišićnu masu (hipertrofija)

Dodatna stimulacija koja se pruža mišićima tokom EMS treninga je ono što dovodi do povećanja mišićne mase. Nakon samo nekoliko treninga, primetićete  povećanje volumena mišića u grudima, rukama i nogama.

Nekoliko studija je takođe pokazalo da je EMS naročito efikasan u ubrzavanju procesa rekonstrukcije mišića posle hirurške operacije. (Napomena: nakon bilo koje vrste hirurškog zahvata, uvek potražite savet lekara pre nego što počnete da radite).

Smanjite procenat masti

EMS pruža visok nivo metaboličkih  aktivnosti tokom i mnogo sati nakon treninga. Što je vaš metabolizam brži, to će vaše telo istopiti masti i izgraditi mišićnu masu.

Za žene, dokazano je da je EMS trening smanjio obime  tipičnih problematičnih oblasti, kao što je struk, bokovi i butine. Istovremeno će zategnuti grudi i ruke.

Za muškarce, EMS trening smanjuje veličinu struka, dok razvija ruke, grudi, leđa i mišiće nogu.

Smanjite napetost mišića

EMS trening ubrzava cirkulaciju krvi kroz mišiće, što može značajno pomoći u oslobađanju mišićne tenzije i čvorova.

Poboljšavanje sportskih performansi

U mnogim vrstama sportova snaga ima značajan uticaj na performanse. EMS treninzi maksimiraju kapacitet i snagu mišića, takodje  i ispravljaju posturalni disbalans koji može smanjiti performanse. EMS trening je neverovatno korisan i vremenski efikasan fitnes program koji se obavlja uz konvencionalne vrste treninga za sportove kao što su takmičarski biciklizam, atletika, fudbal i plivanje…

Poboljšanje držanja  i smanjenje bola u leđima

Neuravnoteženost posturalnih mišića u leđima, stomaku i karličnom delu  može izazvati razne neugodne simptome, uključujući i bol u leđima. To naročito možete primetiti ako sedite za stolom duže vreme. EMS trening može posebno ciljati i trenirati te teško dostupne mišićne grupe, često izazivajući primetno smanjenje, uklanjanje simptoma i poboljšanje ukupnog položaja i fleksibilnosti.

Manje opterećenje na mišićno-koštani sistem

EMS trening ima mali pritisak na zglobove i mišiće. Intenzitet treninga ne dolazi od velikih opterećenja, već od električne stimulacije. Ovo rezultuje minimalnim stresom na zglobovima, kostima i mišićima. Tokom EMS treninga intenzitet treninga generiše se električnom stimulacijom. Ovo omogućava korisniku da radi  treninge koji su manjeg strasa za zglobove, bez ikakvog dodatnog opterećenja koje predstavljaju tegovi i druge težine.

Korekcija mišićnog disbalansa

EMS je dizajniran da omogući selektivno ciljanje određenih mišićnih grupa. Ovo je posebno važno za ispravljanje mišićnog disbalansa. Sedenje za stolom u dužem vremenskom periodu, na primer, dovodi do skraćivanja mišića u grudima i istovremenog slabljenja ramenih i leđnih mišića.

Hoćeš da probaš?

Dođi na besplatan trening

Nemaš vremena?

Nemoj da treniraš satima, 20 minuta je sve sto ti treba.

Uz redovan rad sa personalnim trenerom i to samo dva puta nedeljno po 20 minuta, možete da smanjite procenat masti u organizmu, povećate snagu i obim mišića, smanjite celulit i zategnete kožu, kao i da povećate energiju.

  • 0
  • January 21, 2017