fbpx

Da li mogu da vežbam ako sam povređen?

Ako ste povređeni, velike su šanse da ćete morati da usporite tempo treniranja i da poštedite specifični predeo tela koji je povređen. To ne znači da treba da stanete, nego da posvetite pažnju drugim delovima tela kako biste ostali u kondiciji i snazi. Morate biti snalažljivi i kreativni u iznalasku sistema treninga. EMS trening je tu da vam pomogne da radite kvalitetno iako imate smetnje.

Istraživanja su pokazala da možete da održite nivo kondicije i snage iako morate da promenite sistem vežbanja. Veliki problem je vaša psiha, prilikom osećaja gubitka treninga, kondicije i snage. Ostanite fokusirani i ne gubite veru.

EMS  trening je veoma pogodan za ljude koji su povređeni, sam vid treniranja je veoma blag za zglobne strukture, ligamente i tetive.

Neke od najčešćih povreda su:

  • istegnuće ili kidanje mišića
  • uganuće zgloba
  • povreda ramenog pojasa
  • povreda kolena

Bol u leđima je učestao problem današnjice. EMS trening ima za cilj da ojača duboke slojeve mišića koji pomažu da se smanje i ublaže bolovi u leđima, pogotovo što je teško stimulisati te mišiće konvencionalnim treninzima.  EMS trening pokazuje odlične rezultate u smanjenju ili eliminisanju bolova u leđima.
U Joe Fitness EMS Studiu svakom pristupamo individualno i shodno vašem fizičkom stanju kreiramo sistem treninga koji treba da daju najbolje rezultate.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *