Kako da krenete sa vašim EMS treningom?!

Uvrstite EMS trening u svoj raspored i učinite ga sastavnim prijatnim delom svog života.

Sigurno ste već upoznati sa brojnim benefitima EMS treninga  kroz sticanje više energije, rešavanja zdravstvenih problema, skidanje viška kilograma, smanjenja stresa itd. Za sve detaljnije informacije ste samo par klikova udaljeni od odgovora na vaša pitanja.

Stvaranje EMS treninga kao životne navike je pametan pristup i dobar način razmišljanja. Bez obzira koliko godina imate, u kakvoj ste formi i kondiciji i da li ste ikada probali EMS trening, nekoliko koraka treba da proverite da bi vam ova zdrava navika bila manje strašna i zabavnija.

Šta vas sputava da krenete sa EMS treningom?

Ako vas sputava vaša motivacija, razumemo vas, niste jedini. Uglavnom su izgovori vezani za manjak slobodnog vremena ili za lošu formu usled dugog perioda bez fizičke aktivnosti, ali u osnovi svega je razlog mentalne prirode.

Svi smo bili u toj situaciji makar jednom, ali evo šta možete da uradite da biste ohrabrili sebe i počeli da trenirate.

Zaboravite na stav sve ili ništa!

Trenirajući EMS ne morate da trenirate satima ili da silite sebe na iste i monotone vežbe.  EMS trening traje samo 20 minuta. Dok vam mi preporučujemo vaš nedeljni raspored treninga u odnosu na vaše ciljeve i vašu trenutnu formu treba da imate na umu da je i 1 trening nedeljno bolje nego ne raditi ništa. Početak treniranja će imati pozitivan efekat na vašu psihu i vremenom ćete primetiti pozitivne promene na vama i garantovano ćete želeti veći broj treninga nedeljno.

Ograničite svoja očekivanja.

Treba da imate na umu period bez fizičke aktivnosti pre samog početka, takođe treba da znate da kilograme niste dobili preko noći samim tim nemojte da očekujete rezultate preko noći. Preterana i nerealna očekivanja mogu da vas dovedu do frustracije. Umesto da se fokusirate na što brže rezultate i praćenje koliko ste učinili, bolje da se opredelite za postepen i konstantan napredak. Iako će se vaše raspoloženje i mentalno zdravlje brzo popraviti, fizički parametri će doći vremenom.

Koliko EMS treninga vam je potrebno?

Ono što treba da imate na umu jeste da je bolje išta nego ništa.  Trenirati makar jednom nedeljno je bolje od sedenja u fotelji. Trening od 20 minuta će vam pomoći da smanjite kilograme za vreme standardnog treninga u teretani od sat i po do dva. Mi vam preporučujemo da se uzdignete preko mentalnih prepreka i da trenirate 3 puta nedeljno sa nama.

Ne možete da nađete vremena u svom prebukiranom rasporedu, naš trening traje samo 20 minuta, nemate izgovor da ne trenirate.

Koliko je težak EMS trening?

EMS trening može biti niskog, srednjeg ili visokog intenziteta u odnosu na vašu fizičku pripremljenost. U treningu niskog intenziteta možete da pričate sa trenerom,  trening srednjeg intenziteta – i dalje možete da komunicirate sa otežanim disanjem,  trening visokog intenziteta – nema priče, nema pevanja.

Počinjete? Imajte na umu sledeće:

  • proverite zdravstveno stanje
  • zagrejte se pre vežbanja
  • konzumirajte vodu pre, za vreme i posle treninga
  • slušajte svoje telo
  • opustite se na kraju treninga kroz vežbe istezanja i elektro masaže.

Samo ste jedan korak od pozitivnih promena u vašem životu. Javite se i zakažite svoj trening u Joe Fitness EMS Studiu, probni trening je još uvek besplatan, probajte najsavremeniju fitness senzaciju.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *