fbpx

Prednost EMS treninga u odnosu na teretane

Mnogo je nedoumica koji način vežbanja je sigurniji i efikasniji. Dok teretane uključuju veći broj ljudi u često malim prostorima, samim tim i nadzor trenera koji bi Vam se u potpunosti posvetio je manji, povrede su češće, jer potrebno je znati koliko i u kojoj meri se sprave mogu koristiti, naročito kod početnika koji su često neiskusni i nespremni.

U Joe Fitness EMS studiu treninzi su  пersonalni, usmereni na rad 1 na 1, gde se trener posveti pripremi i organizaciji treninga, kontroli i monitoringu prilikom izvođenja vežbi, komunikaciji u vezi ishrane i redovnog treninga.

Zagrevanje i priprema tela za trening se često preskače ili se nedovoljno obradi. Sa EMS tehnologijom, blagi impulsi lagano zagrevaju mišiće i pripremaju telo za nastupajući rad za svega 5 min.
EMS način treninga je bezbolan, siguran, a takođe imate punu pažnju i posvećenost vašeg trenera, koji je tu samo zbog Vas. Za razliku od vežbanja u teretani, elektro-mišićna stimulacija ravnomerno aktivira sve mišiće i daje osećaj blage masaže koja vam struji kroz telo, pa je samim tim osećaj bolji i daje veću motivaciju u toku vežbanja. Kad telo počne da se zagreva, impulsi manje prodiru kroz telo i tad je vreme da se pojačaju, efekat je brži, a Vaša motivacija sve veća jer već osetite da na siguran način dolazite do željenih rezultata. EMS aktivira 92% mišića, dok je u teretani taj procenat maksimalnih 30%.

Ono što oduševljava sve veći broj zainteresovnih za ovakav vid treniranja je svakako vreme zagrevanja i vežbanja koje ukupno traje 20 minuta. Od toga kad oduzmemo 5 minuta za zagrevanje, ostaje efektivno 15 minuta rada. Kao relaksirajući i opuštajući faktor nudimo i elektro masažu na kraju treninga u trajanju od 5 minuta koja će uticati na smanjenje umora, brži oporavak tela, аmanjenje potkožnih masti i celulita.

Joe Fitness EMS studio u Novom Sadu će Vam omogućiti trening u prijatnom i klimatizovanom prostoru u kom ćete ujedno dobiti i informacije i plan ishrane koji će Vam pomoći da izgubite kilograme ili steknete mišiće u zavisnosti koji Vam je cilj. Najbitnije od svega je da je ovo potpuno siguran vid treninga jer EMS trening je medicinski odobren i intezivno istražen u poslednjih nekoliko decenija. Ne postoji nijedan izveštaj o neželjenim efektima, pa se čak i samim tim i preporučuje u različitim oblastima rehabilitacije.

 

Prosečni EMS rezultati posle 3 meseca vežbanja:

  • 9% smanjenje masti
  • 30% povećava snagu
  • 34% povećava izdržljivost mišića
  • 92% mišića radi
  • 88% korisnika nema više bolove u leđima

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *